For over twenty years, the lawyers at Seaport Law Group have been fighting for the rights of foreign nationals immigrating to the U.S., from all over the world. We practice almost exclusively in U.S. immigration law, providing legal services in the areas of business and family immigration, as well as humanitarian immigration and naturalization.  

We represented immigrants after the challenges of 9/11, and will continue to work with immigrants to navigate our complex immigration laws in these changing times.  Whether coming to the U.S. to pursue an entrepreneurial dream, to work for a new employer, to study, or to reunite with family, this office can help you. We represent employers, entrepreneurs, and individuals throughout the visa process. 

لأكثر من عشرين عاما، والمحامين في مجموعة القانون سيابورت يقاتلون من أجل حقوق الأجانب الذين يهاجرون إلى الولايات المتحدة، من جميع أنحاء العالم. نحن نمارس بشكل حصري تقريبا في قانون الهجرة في الولايات المتحدة، وتوفير الخدمات القانونية في مجالات الأعمال وهجرة الأسرة، فضلا عن الهجرة الإنسانية والتجنس.لقد مثلنا المهاجرين بعد تحديات الحادي عشر من سبتمبر، وسنواصل العمل مع المهاجرين من أجل الاطلاع على قوانين الهجرة المعقدة في هذه الأوقات المتغيرة. سواء كان قادم إلى الولايات المتحدة لمتابعة حلم المبادرة، للعمل من أجل صاحب عمل جديد، للدراسة، أو لم شمل الأسرة، هذا المكتب يمكن أن تساعدك. نحن نمثل أرباب العمل ورجال الأعمال والأفراد في جميع مراحل عملية التأشيرة.